قبلی
بعدی

شرکت خانه هوشمند

با رشد و گسترش تکنولوژی های روز دنیا امکانات و سهولت ها نیز افزایش پیدا می کند. امکانات خانه هوشمند یکی از تکنولوژی هایی است که هر روز در حال پیشرفت می باشد و افراد زیادی برای ارتقا سطح زندگی خود به آن ها رو آورده اند. در خانه های هوشمند نکته ای که بسیار حائز اهمیت می باشد، کاهش اتلاف انرژی می باشد. با هوشمند سازی منازل و ساختمان ها می توان به مزایای دیگری دست یافت. اگر امکانات خانه هوشمند فعال شود، قیمت خانه و ساختمان به طور چشمگیری افزایش پیدا می کند. فلذا از هر جهت که در نظر بگیریم خانه ی هوشمند می تواند برای مالک خانه بسیار سود آور باشد. شرکت خانه هوشمند isee که یک شرکت تولید کننده ی تجهیزات خانه هوشمند می باشد، در سال های متمادی توانسته تا با تولید آنها میزبان خانه های هوشمند همشهریان عزیز در سراسر ایران باشد.
خوشبختانه تجهیزات خانه هوشمند آی سی که در بین رقبای خود بی نظیر بوده است جزو تجهیزات برتر در زمینه ی هوشمند سازی ساختمان به حساب می آید. و این قطعا در نتیجه ی بازخوردهایی است که از صد ها مشتریان دریافت کرده ایم.

خانه هوشمند isee مفتخر است که بعد از اجرای بیش از 330 پروژه موفق در سطح کشور توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند. تکنولوژی مورد استفاده در محصولات شرکت خانه هوشمند isee نسبت به دیگر برند ها از برتری بسیار بالاتری برخوردار می باشد.

شرکت خانه هوشمند

مزایای استفاده از محصولات خانه هوشمند isee

پشتیبانی 24/7

تیم پشتیبانی خانه هوشمند آی سی تمام تلاش خود را می کند تا با در دسترس بودن تمامی سوالات و مشکلات احتمالی را پاسخگو باشد.

تکنولوژی برتر

تیم مهندسی شرکت خانه هوشمند isee با برخورداری از دانش و تجربه ی کافی از تکنولوژی برتر روز دنیا بهره مند می باشد.

نصب و اجرا سریع

سرعت عمل در اجرا و نصب پروژه های خانه هوشمند از دیگر مزایای شرکت ماست که توسط تیم حرفه ای اجرایی انجام می شود.

کیفیت تولید

ما با رعایت تمامی استاندارد های جهانی محصولات خانه هوشمند را در رده ی کیفیت جهانی تولید می کنیم.

ذخیره انرژی

از دلایل اصلی استفاده از محصولات خانه هوشمند کاهش اتلاف انرژی می باشد که در این محصولات به راحتی قابل دسترسی است.

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش در شرکت خانه هوشمند آی سی به شما این امکان را می دهد که با خیال راحت استفاده کنید و نگران نباشید.

خانه هوشمند چیست؟

«خانه هوشمند» پیکربندی هوشمند از لوازم خانگی و سایر ابزارها است که می‌تواند به‌طور خودکار از راه دور با استفاده از دستگاه تلفن همراه یا دستگاه های دیگر از هر مکانی با اتصال به اینترنت مدیریت شود. اینترنت همه ی دستگاه‌های یک خانه هوشمند را به هم متصل می‌کند و به کاربر امکان کنترل از راه دور وسایلی مانند تجهیزات روشنایی، دما، دسترسی امنیتی و سیستم‌های سرگرمی خانگی را می‌دهد.

با تلفن هوشمند یا تبلت و اتصال به اینترنت، صاحبان خانه می توانند چراغ ها، ترموستات ها، لوازم خانگی و سایر ابزارها را از راه دور در یک خانه هوشمند کنترل کنند. این امکان باعث می شود که افراد از هر جای دنیا بر تجهیزات داخل خانه احاطه داشته باشند. دیگر دغدغه ی این نخواهد بود که آیا سیستم گرمایشی روشن مانده یا خاموش شده؟ و یا اینکه چگونه نور خانه در شب روشن بماند و در روز خاموش شود؟

تمامی این امکانات و سهولت ها در گرو راه اندازی یک سیستم جامع خانه هوشمند می باشد. البته قابل ذکر است که می توان به صورت جزئی برخی تجهیزات خانه هوشمند را استفاده کرد و به حسب نیاز از آن بهره برد. مثلا فقط از گرمایشی هوشمند و سیستم روشنایی هوشمند استفاده کرد.

برای دریافت مشاوره در زمینه ی راه اندازی سیستم خانه هوشمند با ما تماس بگیرید.

خانه هوشمند پیشرفته

شرکت خانه هوشمند isee یکی از فعال ترین شرکت های تولید محصولات و تجهیزات ساختمان هوشمند می باشد. تابحال توانسته در زمینه های مختلف تجهیزات هوشمند را تولید نماید. خانه های هوشمند امروزه توانسته متقاضیان زیادی را به سمت خود جذب نماید. آینده ی خانه ها هوشمند سازی خواهد بود. با هوشمند سازی ساختمان ها می توان به مزایای زیادی دست پیدا کرد. یکی از آن مزایا صرفه جویی در انرژی می باشد. از دیگر مزایای آن می توان به راحتی و آسانی آن می باشد. در شرکت خانه هوشمند آی سی می توانید انواع تجهیزات هوشمند را تهیه نمایید. برای سفارش با ما تماس بگیرید.

خانه هوشمند چگونه کار می کند؟

همه تجهیزات در یک خانه هوشمند از طریق یک هاب مانند لپ تاپ، کنسول بازی، تبلت یا گوشی هوشمند به شبکه متصل و کنترل می شوند. یک سیستم اتوماسیون خانگی ممکن است قفل درب، تلویزیون، ترموستات، دوربین، مانیتور خانه، روشنایی و حتی وسایلی مانند یخچال را شامل شود. کاربر می‌تواند برنامه‌های زمانی را برای اعمال سیستم بر روی یک دستگاه تلفن همراه یا سایر دستگاه‌های شبکه تنظیم کند.

قابلیت های خودآموزی در لوازم خانگی هوشمند گنجانده شده است و آنها را قادر می سازد تا برنامه ها را تشخیص دهند و در صورت لزوم تغییر دهند. صاحبان خانه های هوشمند مجهز به کنترل روشنایی می توانند مصرف برق خود را کاهش دهند و در هزینه های مربوط به انرژی صرفه جویی کنند. در حالی که برخی از سیستم‌های اتوماسیون خانگی در صورت مشاهده حرکت در زمان دوری از خانه به صاحب خانه اطلاع می‌دهند، برخی دیگر این امکان را دارند که در مواقع اضطراری با ادارات آتش نشانی یا پلیس تماس بگیرند. خدماتی مانند لوازم هوشمند، سیستم‌های امنیتی و زنگ درها همگی در فناوری اینترنت اشیا (IoT) گنجانده شده‌اند، که شبکه‌ای از اقلام فیزیکی است که ممکن است پس از اتصال اطلاعات دیجیتالی را جمع‌آوری و به اشتراک بگذارد.

امنیت و کارایی دلایل اصلی افزایش استفاده از فناوری خانه هوشمند است.

John Doe

isee smart home

خانه هوشمند

خانه هوشمند آی سی

برند isee از بهترین برندهای خانه هوشمند شما می باشد. در این محصولات سعی شده است که بهترین تکنولوژی ها به کار برده شود. انواع تجهیزات یک خانه ی هوشمند را می توانید از این برند انتخاب نمایید و حس آرامش را به منزلتان بیاورید.

isee

سوالات متداول مربوط به خانه هوشمند

خیر، بعد از نصب و فعالسازی سیستم هوشمند ساختمان شما تنها با یک کلیک می توانید از آن استفاده نمایید.

تجهیزات جدیدی که برای هوشمندسازی به کار می روند تماما مبتنی بر اینترنت اشیا هستند. با این تجهیزات دیگر نیازی به سیستم های با سیم نیست و این باعث کاهش هزینه ها می شود. از طرف دیگر با داشتن تجهیزات خانه هوشمند، ارزش کلی خانه هم افزایش پیدا می کند. 
تعیین بودجه ای که برای هوشمند سازی خانه ی خود در نظر می گیرید، به فاکتورهای مختلفی مثل نوع خدمات، برند و تجهیزات لازم بستگی دارد. با توجه به برندهای مختلفی که در بازار وجود دارد و هر کدام دارای کیفیت مختلف و پروتکل متفاوت می باشد، قیمت های مختلفی دارند. دامنه خدماتی که در زمینه هوشمند سازی ارائه می شود بسیار گسترده است و قابلیت انعطاف دارد و خواسته مشتری تاثیر زیادی در این زمینه دارد. برای آگاهی از قیمت تجهیزات مربوط به خانه هوشمند با ما در تماس شوید.
اگر اینترنت داخلی قطع شود، تجهیزات عملکرد سنتی خود را خواهد داشت. و اگر اینترنت به صورت سراسری قطع شود، تنها عملکرد کنترل از راه دور غیر فعال می شود. پروتکل هایی هم وجود دارد که می توان کنترل آنها را از طریق اپلیکیشن در اختیار داشت و نیازی به اینترنت نباشد.

هوشمند کردن کل خانه شما ضروری نیست. ابتدا باید همه گزینه های خود را اولویت بندی کنید و سپس تصمیم بگیرید که آیا در یک شبکه اتوماسیون خانگی در مقیاس کامل سرمایه گذاری کنید یا در ابزارهای هوشمند جداگانه.

اتوماسیون خانگی اطمینان حاصل می کند که خانه شما از منابعی مانند برق و آب به طور موثرتری استفاده می کند تا اتلاف انرژی را در سراسر خانه کاهش دهد. علاوه بر افزایش امنیت و راحتی، اتوماسیون خانگی در واقع می تواند تفاوتی در محیط ایجاد کند و بنابراین قبض های آب و برق کمتری دریافت خواهید کرد. 

خانه هوشمند چگونه کار می کند
مشاوره خانه هوشمند

مشاوره در زمینه خانه هوشمند

شرکت خانه هوشمند isee یکی از فعال ترین شرکت ها در زمینه ی هوشمند سازی ساختمان ها و منازل می باشد. این شرکت با سابقه ای بیش از 5 سال در زمینه های مختلف طراحی، نظارت و اجرای هوشمند سازی فعالیت داشته است. علاوه بر منازل و ساختمان ها در زمینه ی هوشمند سازی مدارس، ویلاها، هتل ها و کارخانجات خدمات ارائه داده است. از نکات بارز این شرکت توجه به اجرای پروژه در اقتصادی ترین حالت ممکن است. این شرکت خانه هوشمند با بهره گیری از خاص ترین تکنولوژی روز دنیا آماده ی همکاری با کارفرمایان و مصرف کنندگان در صنعت ساختمان می باشد. چنانچه قصد مشاوره دارید با شماره ی زیر تماس بگیرید.

مزایای هوشمند سازی منازل چیست؟

خانه هوشمند به عنوان روشی عالی برای همگام شدن با آخرین فناوری، یا فرصتی برای خودنمایی صاحبان خانه است. برای خانه هوشمند مزایای شگفت انگیزی وجود دارد که در ادامه به توضیح آنها می پردازیم:

کنترل هر ابزار در خانه خود از یک مکان. در اینجا، راحتی نقش اصلی را ایفا می کند. یک پیشرفت قابل توجه در مدیریت خانه و فناوری این است که می توانید اتصال را بین تمام دستگاه های خانه خود از طریق یک رابط واحد حفظ کنید. از نظر تئوری، شما می توانید به سادگی با یادگیری نحوه استفاده از یک برنامه در تبلت و گوشی هوشمند خود، به تعداد زیادی از ویژگی ها و ابزارهای موجود در خانه خود دسترسی داشته باشید. این به طور قابل توجهی منحنی یادگیری را برای کاربران بی تجربه کاهش می دهد و دسترسی به ویژگی هایی را که واقعاً برای خانه خود می خواهید تسهیل می کند.

سازگاری با فناوری ها و ابزارهای جدید. سیستم‌های خانه‌های هوشمند اغلب انعطاف‌پذیری فوق‌العاده‌ای را از نظر انطباق با وسایل جدید، گجت‌ها و سایر پیشرفت‌های فناوری ارائه می‌دهند. صرف نظر از اینکه لوازم خانگی شما در حال حاضر چقدر پیشرفته به نظر می رسند، دستگاه های بهتر و پیشرفته تر در نهایت عرضه خواهند شد. فراتر از آن، همانطور که گجت های قدیمی مجموعه خود را ارتقا می دهید یا فناوری جدیدی را برای تکمیل فضاهای داخلی و خارجی خود پیدا می کنید، قطعاً به آن اضافه خواهید کرد. اگر بتوانید به راحتی این افراد تازه وارد را در خود جای دهید و به جدیدترین فناوری سبک زندگی ارتقا دهید، کار شما به عنوان صاحب خانه بسیار ساده تر خواهد شد.

استفاده حداکثری از ایمنی خانه. اگر قابلیت های امنیتی و نظارتی را در شبکه خانه هوشمند خود ادغام کنید، امنیت خانه شما می تواند به میزان قابل توجهی افزایش یابد. در اینجا گزینه های زیادی وجود دارد. در حال حاضر تنها تعداد انگشت شماری در حال بررسی هستند. به عنوان مثال، برای فعال کردن آشکارسازهای حرکت، دوربین‌های امنیتی، قفل‌های خودکار درها و سایر اقدامات امنیتی فیزیکی از یک دستگاه تلفن همراه قبل از رفتن به رختخواب، سیستم‌های اتوماسیون خانگی می‌توانند این دستگاه‌ها را در سراسر خانه شما به هم متصل کنند. علاوه بر این، می‌توانید انتخاب کنید که از کدام دستگاه‌ها برای دریافت هشدارهای امنیتی بر اساس ساعتی از روز که به صدا در می‌آیند استفاده کنید و بدون توجه به اینکه در خانه هستید یا در آن سوی دنیا، فعالیت‌ها را در زمان واقعی زیر نظر داشته باشید.

دسترسی از راه دور به لوازم خانگی. هرگز اهمیت دسترسی از راه دور به عملیات خانه خود را دست کم نگیرید. اگر روز بسیار گرم است، می‌توانید ترموستات خود را طوری تنظیم کنید که به موقع خنک شود تا از سر کار به خانه برسید. اگر می‌خواهید شام را سریع شروع کنید اما دیر می‌گذرد، می‌توانید فر خود را طوری تنظیم کنید که تا زمانی که هنوز در سوپرمارکت هستید، گرم شود. حتی ممکن است مطمئن شوید که همه رسانه‌های خود را در زمانی که نبودید خاموش کرده‌اید، ببینید چراغ‌ها را روشن گذاشته‌اید یا ببینید چه کسی جلوی درب شماست.

افزایش اثربخشی انرژی. بر اساس نحوه استفاده از دستگاه‌های خانه هوشمند، خانه شما می‌تواند از نظر انرژی کارآمدتر شود. به عنوان مثال، یک ترموستات هوشمند برنامه ریزی شده، می تواند کنترل دقیق تری بر گرمایش و سرمایش خانه به شما ارائه دهد. می‌تواند برنامه‌ریزی و تنظیمات دمایی شما را یاد بگیرد و سپس تنظیمات کم‌مصرف انرژی را برای استفاده در طول روز به شما توصیه کند. شما هرگز نباید نگران هدر رفتن انرژی با چراغ ها و سایه های موتوری باشید که می توانند برای انتقال به حالت عصر هنگام غروب خورشید یا روشن و خاموش شدن خودکار هنگام ورود یا خروج از اتاق برنامه ریزی شوند.

بهبود عملکرد دستگاه. علاوه بر این، خانه‌های هوشمند می‌توانند نحوه کارکرد لوازم خانگی شما را بهبود بخشند. استفاده از تلویزیون هوشمند، پیدا کردن برنامه‌ها و برنامه‌های مورد علاقه‌تان را برای شما آسان‌تر می‌کند. به لطف یک اجاق هوشمند که به شما کمک می کند مرغ را به طور کامل بپزید، دیگر نگران پختن بیش از حد یا کم پختن مرغ خود نخواهید بود. وقتی از مهمانان پذیرایی می کنید، یک سینمای خانگی و سیستم صوتی هوشمند ممکن است مدیریت مجموعه موسیقی و فیلم شما را آسان کند. در پایان، استفاده از فناوری اتوماسیون برای اتصال لوازم خانگی و سایر سیستم‌ها، کارایی وسایل شما را افزایش می‌دهد و زندگی شما در خانه را ساده‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کند!