آشنایی با سرویس بهداشتی هوشمند

سرویسی بهداشتی هوشمند

انقلاب «خانه هوشمند» جهان را فرا گرفته است و میلیون‌ها نفر از فناوری‌های هوشمند استفاده می‌کنند که می‌تواند زندگی روزمره را کمی آسان‌تر کند. این فناوری از واحدهای تهویه مطبوع از پیش قابل برنامه ریزی گرفته تا روشنایی با کنترل صوتی تا سیستم های امنیتی بی سیم را شامل می شود. یکی از قسمت های به اصطلاح خانه هوشمند که اغلب نادیده گرفته می شود حمام است. این به ما امکان می دهد از راحتی شیرهای بدون تماس، تلویزیون های ضد آب و حمام هایی که می توانید برای پر کردن آنها از قبل برنامه ریزی کنید، لذت ببریم. توالت های هوشمند نیز به سرعت در حال تبدیل شدن به یک کالای محبوب هستند.

مفهوم توالت های هوشمند از ژاپن سرچشمه گرفته است و برای مثال حدود 20 سال است که به طور گسترده در هتل ها استفاده می شود. به طور سنتی، مدل های توالت هوشمند ترکیبی از یک توالت فرنگی به سبک غربی و یک قیمت می باشد. کنترل های ساده ای برای تنظیم فشار آب و هوا دارند. همانطور که تمام فناوری ها به سرعت توسعه یافته اند، ویژگی ها و عملکرد توالت های هوشمند مدرن نیز تغییر کرده است. آنها در حال حاضر بسیار بیشتر از یک توالت و قیمت ترکیبی هستند.

قیمت ها به طور سنتی یک سرویس بهداشتی هستند که کاملاً از توالت جدا هستند. یک بیده کلاسیک یک عنصر مینیاتوری شبیه وان حمام است که در انتهای آن شیرهایی وجود دارد. کاربر بالای آن شناور می شود و یک جریان آب برای انجام عملکردی مشابه کاغذ توالت استفاده می شود. استفاده از آنها ساده و بهداشتی است و مزایای زیادی را ارائه می دهد و برای قرن ها در حمام خانه ها در سراسر جهان، به ویژه در اروپا استفاده می شود. آنها همچنین اغلب در بیمارستان ها نصب می شوند. افرادی که مشکلات پزشکی خاصی دارند و همچنین زنانی که به تازگی زایمان کرده اند، استفاده از آنها را بسیار راحت تر می دانند. با اختراع توالت های هوشمند، اکنون می توان از تمام مزایای آن بهره مند شد. تجهیزات خانه هوشمند در اصفهان را می توانید از شرکت خانه هوشمند isee تهیه نمایید.

توالت هوشمند مدرن

با یک توالت مدرن و هوشمند، کاربر طبق معمول «کار روی توالت» خود را انجام می دهد و به جای استفاده از دستمال توالت یا رفتن به یک بخش جداگانه برای تمیز کردن خود، از جت های آب عقب و/یا جلوی توالت استفاده می کند. سپس نازل های هوا کاربر را خشک می کنند. بسته به مدل، عملکرد آب و هوا را می توان با استفاده از دکمه های روی صفحه کنترل روی توالت یا با کنترل از راه دور فعال کرد.

ویژگی های مشترک برندها و مدل های مختلف توالت فرنگی هوشمند عبارتند از:

– قابلیت تنظیم دما و فشار آب

– قابلیت تنظیم دما و فشار خشک کردن هوا

– صندلی نرم

مدل های توالت هوشمند ساده بهداشتی، راحت و راحت هستند، اما اگر به دنبال رنگ لوکس هستید، مدل های پیشرفته تری نیز در بازار وجود دارد. توالت های هوشمند پیشرفته دارای عملکردهای اضافی بسیاری برای رفاه شخصی بهینه هستند، مانند:

  • گرمکن صندلی با قابلیت تنظیم دما
  • سطح آب ضربان دار قابل تنظیم
  • نازل های خود تمیز شونده
  • فلاشینگ بهداشتی بدون رینگ
  • فلاشینگ بدون لمس یا خودکار با سنسورهای تشخیص حضور
  • امکان از پیش تنظیم تنظیمات مختلف کاربر از طریق کنترل از راه دور
  • قابلیت بلوتوث و MP3
  • باز شدن خودکار صندلی توالت
  • چراغ شب

کنترل‌های صوتی نیز در حال توسعه هستند و در آینده نزدیک در دسترس قرار می‌گیرند. مدل‌های با این نوع فناوری دیگر نیازی به لمس چیزی در هنگام رفتن به توالت ندارند.

طرح های هوشمند توالت های گذشته با جت های قابل مشاهده و پانل های کنترل بزرگ بسیار بزرگ بودند. امروزه طرح ها بسیار ساده تر شده اند و تقریباً شبیه به یک توالت معمولی هستند. بسیاری از برندهای پیشرو برای زیبایی تمیز و بدون درز در طراحی های خود تلاش می کنند. این بدان معناست که اکثر مدل‌های موجود در بازار را می‌توان برای سبک‌های داخلی کلاسیک و معاصر استفاده کرد و توالت هوشمند می‌تواند به طور یکپارچه در هر حمامی ادغام شود.

5 مزیت داشتن توالت هوشمند در خانه

بهداشت: به دلیل قابلیت شستشو و خشک کردن، فناوری بدون حاشیه و سایر ویژگی‌های خودکار و هندزفری، توالت‌های هوشمند بهداشتی‌تر از توالت‌های معمولی در نظر گرفته می‌شوند.

پایداری: در مقایسه با توالت‌های سنتی، توالت‌های هوشمند آب کمتری مصرف می‌کنند، زیرا از دستمال توالت استفاده نمی‌شود، بنابراین ضایعات کمتری برای شست‌وشو مصرف می‌شود. بعلاوه، آنها به شما کمک می کنند تا ردپای کربن خود را کاهش دهید، زیرا مقدار کاغذ توالتی که باید بخرید را به شدت کاهش می دهند.

راحتی: توالت های هوشمند رفتن به دستشویی را صرف نظر از دما یا زمان روز دلپذیرتر می کنند.

تعمیر و نگهداری: بدون خطر گرفتگی توالت، نیازی به نگرانی در مورد نگهداری کلی نخواهید داشت. علاوه بر این، اگر از دستمال توالت استفاده می شود، برخی از مدل ها با نشان دادن انسداد به جلوگیری از سیل کمک می کنند.

تمیز کردن: تمیز کردن در مدل هایی با نازل های خود تمیز شونده آسان تر می شود.

چه در حال بازسازی حمام خود باشید و چه حمام جدید بسازید، یک توالت هوشمند این روزها برای بسیاری از افراد افزوده خوبی است. علاوه بر این، شما برای آینده ای آماده می شوید که در آن ممکن است تحرک کمتری داشته باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed