دستگاه های هوشمند برای حیوانات خانگی

خانه هوشمند و حیوان خانگی

همه ما اوقاتی را در محل کار داشته‌ایم که فکر می‌کنیم حیوان خانگی ما در چه کاری است و آیا او خوب است. به عنوان صاحب حیوان خانگی، شادی و امنیت حیوان خانگی شما در اولویت قرار دارد. گاهی اوقات، فکر کردن به آنها می تواند کمی استرس ایجاد کند. اگر در خانه اتفاق بدی بیفتد در حالی که آنها تنها هستند چه؟ اگرچه نمی‌توانید همیشه با دوست کوچک مورد علاقه‌تان باشید، اما همچنان می‌توانید با ساخت خانه هوشمند مطمئن شوید که او امن و راحت است. در اینجا تعدادی از بهترین دستگاه ها برای همه شما صاحبان حیوانات خانگی وجود دارد.

حسگرها

این روزها تقریباً برای همه چیز یک سنسور هوشمند وجود دارد. از نمایشگرهای دما گرفته تا حسگرهای درب، راه‌های زیادی وجود دارد که این دستگاه‌ها می‌توانند استرس شما را در هنگام رها کردن حیوان خانگی در خانه کاهش دهند.

دیگر نگران نباشید که حیوان خانگی شما ممکن است در خانه بیش از حد گرم باشد در حالی که شما بیرون هستید – شما برای این کار مانیتور دما دارید. هر بار که سگ شما با سنسور درب سگی وارد خانه و خارج می شود، هشدار دریافت کنید. و اگر مونوکسید کربن یا دود در خانه وجود داشته باشد، بلافاصله یک هشدار دریافت خواهید کرد تا بتوانید مشکل را برطرف کنید. این نوع حسگرها می توانند به شما کمک کنند همیشه از حیوان خانگی خود محافظت کنید، چه در خانه با آنها باشید یا نه. یک شرکت خانه هوشمند تلاش می کند تا تمام جوانب لازم برای آسایش یک خانه را فراهم نماید.

یقه

اگر دوست پشمالوی شما یکی از دوستانی است که اغلب از خانه یا حیاط فرار می کند تا در محله پرسه بزند، یک یقه هوشمند می تواند بازی را تغییر دهد. اکثر آنها دارای ردیابی GPS در زمان واقعی هستند، بنابراین می توانید مکان دقیق آنها را همیشه ببینید. شما می توانید یک “حصار هوشمند” برای حیوان خانگی خود راه اندازی کنید و هنگامی که آنها از خانه یا حیاط اطراف خانه شما خارج می شوند، یک اعلان دریافت خواهید کرد.

علاوه بر این، قلاده‌های هوشمند می‌توانند فعالیت و سلامت حیوان خانگی شما را ردیابی کنند، بنابراین همیشه می‌توانید تشخیص دهید که چه زمانی به اندازه کافی ورزش کرده‌اند و آن‌ها را در بهترین حالت نگه دارید.

ترموستات ها

هیچ کس دوست ندارد که در تمام طول روز در خانه باشد خیلی گرم یا خیلی سرد باشد و حیوان خانگی شما هم دوست ندارد. یک ترموستات هوشمند می تواند خانه شما را در دمایی راحت نگه دارد، صرف نظر از جایی که ممکن است باشید.

وقتی در محل کار یا بیرون از خانه با دوستان هستید، می‌توانید دقیقاً دما را از تلفن خود بررسی کرده و تغییر دهید تا حیوان خانگی شما بیش از حد گرم نشود یا یخ نزند.

دوربین ها

داشتن دوربین در خانه به دلایل واضحی هوشمندانه است. شما می‌توانید همه چیزهایی را که همیشه در حال انجام است از رایانه یا تلفن خود مشاهده کنید، که برای هر صاحب حیوان خانگی که فکر می‌کند دوست کوچکش تمام روز می‌خوابد، در خانه قدم می‌زند یا در حالی که نیست، به هم می‌ریزد، عالی است.

آنها همچنین می توانند نقش مهمی در ایمنی حیوان خانگی شما داشته باشند. اگر کسی وارد خانه شما شد، می‌خواهید در حین تماس با پلیس، هم مزاحم و هم حیوان خانگی خود را زیر نظر داشته باشید.

خانه های هوشمند چیزی فراتر از خنک بودن هستند. این دستگاه ها برای کمک به ما – و حیوانات خانگی ما – ساخته شده اند، بنابراین ایده خوبی است که از همه چیزهایی که آنها ارائه می دهند استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed