7 راه حل خانه هوشمند که هر والدینی به آن نیاز دارد!

والدین و خانه هوشمند

پدر و مادر بودن به این معنی است که شما دائما مشغول هستید. بچه ها باید به مدرسه بروند، تکالیف و کارهای خود را انجام دهند، به موقع به رختخواب بروند، و شما باید در هر دقیقه مراقب باشید. اما لازم نیست اینطور باشد – می توانید از راه حل های خانه هوشمند برای آسان کردن همه چیز استفاده کنید!
برای والدین پرمشغله، فناوری خانه هوشمند تنها چیزی است که به اجرای برنامه‌ها، حذف استرس‌های معمول و حتی افزایش زمان صرف شده با خانواده کمک می‌کند. با چند ترفند در خانه هوشمند خود، شما و فرزندانتان هر یک از برنامه‌های روزمره خود را پایین می‌آورید!

نورپردازی خودکار

راه‌های زیادی وجود دارد که روشنایی هوشمند خانه می‌تواند به شما به عنوان والدین کمک کند و چیزی بیش از کاهش اتلاف انرژی است. با اتوماسیون روشنایی، دیگر مجبور نخواهید بود که هر زمان که بچه‌ها از اتاق بیرون می‌روند برای خاموش کردن چراغ‌ها به دنبال آنها بدوید، به تمام وقت اضافی و پول اضافی که پس انداز خواهید کرد فکر کنید!
آیا فرزندان خردسال شما از تاریکی می ترسند؟ چراغ‌ها را خودکار کنید تا در هنگام خواب کم‌تر شوند، و بعد از مدتی که می‌دانید به خواب رفته‌اند، آن‌ها را خاموش کنید!
آیا فرزندان شما شب ها برای استفاده از حمام از خواب بیدار می شوند؟ با اتصال حسگرهای حرکتی به چراغ‌هایتان راه را روشن کنید، به طوری که در حین عبور روشن شوند، و آنها را تاریک نگه دارید تا کودک شما بیش از حد تحریک نشود.
آیا نوجوانان شما به سختی از خواب بیدار می شوند؟ از نور شبانه روزی استفاده کنید تا به آنها کمک کنید به تدریج در یک انتقال آرام از خواب بیدار شوند – حتی می توانند با روشن شدن چراغ ها روز را با آهنگ های جالب از یک بلندگوی بی سیم شروع کنند!
آیا از اینکه بعد از بچه ها به موقع به رختخواب بروید خسته شده اید؟ چراغ‌های خود را تنظیم کنید تا به بچه‌ها یادآوری کنند که چه زمانی باید به رختخواب بروید! شما همچنین می توانید افکت های صوتی اضافه کنید! در شرکت خانه هوشمند isee تمرکز بر این است که امکانات با کیفیت و حرفه ای تولید و به بازار عرضه نماید.

گرمادهی خودکار

احساس راحتی در خانه هم برای بچه‌ها و هم برای والدین آنها ضروری است، و اینجاست که ترموستات‌های هوشمند وارد می‌شوند. اینها می‌توانند به شما کمک کنند چندین منطقه را تنظیم کنید و دما را مطابق با نیازهای فردی تنظیم کنید. به عنوان مثال، اگر نوزاد تازه متولد شده ای در خانه دارید که باید همیشه گرم بماند، آن را تنظیم کنید تا ترموستات فقط اتاق او را گرم نگه دارد. یا اگر بچه‌های شما پوست حساس، آلرژی یا آسم دارند، می‌توانید تنظیمات را بر اساس آن تنظیم کنید.
صرف نظر از فصل، شما می توانید همه را راحت نگه دارید بدون اینکه دائماً بر سر دمای ترموستات مبارزه کنید.

دستیاران صوتی هوشمند

با استفاده از نرم افزارهای صوتی، می توانید سیستم خانه هوشمند خود را به سطح جدیدی از کمک ارتقا دهید. این دستیارها به شما امکان می‌دهند دستورات هندزفری را انجام دهید، بنابراین می‌توانید آزادانه به آن فهرست گسترده کارها رسیدگی کنید. اما آنها همچنین برای فرزندان شما نیز مفید هستند. آنها می توانند:
به یادآوری کارهای روزمره، مانند غذا دادن به حیوانات خانگی، آبیاری گیاهان، و شستن ظروف کمک کنید.
کارهای روزانه را به نوجوانان بزرگتر یادآوری کنید، راه رفتن با سگ یا بیرون آوردن غذا از فریزر برای آب شدن.
آلارم‌ها را خودکار کنید تا در زمان برنامه‌ریزی شده بیدار شوند و به راهنمایی بچه‌های کوچک‌تر در برنامه صبحگاهی‌شان، مانند مسواک زدن، پوشیدن کفش‌ها و غیره کمک کنند.
می‌توانید زمان خواب را به همه بچه‌ها یادآوری کنید یا شمارش معکوس زمان خواب را تنظیم کنید.
در حالی که مشغول انجام کارهای دیگر هستید، با پاسخ دادن به تمام سؤالات احمقانه آنها، تمام روز بچه‌های کوچک‌تر را سرگرم کنید (مطمئن شوید که دستیار صوتی شما ابتدا تنظیمات ویژه کودکان را داشته باشد!)

ورود و خروج هوشمند

یکی دیگر از مزایای اتوماسیون خانه هوشمند دیدن و نظارت بر اینکه چه کسی و چه زمانی به خانه می رسد است. اگر بچه هایتان خوب از مدرسه به خانه برگشتند یا دوستی را بدون اینکه به شما بگویند به خانه آوردند، لازم نیست نگران باشید. شما می توانید همه آن را ببینید! می‌توانید هر زمان که از کد یا دستگاه هوشمند خود برای باز کردن قفل در استفاده می‌کنند، با زنگ ویدیو عکس بگیرید. و با قفل هوشمند درب، می توانید کدهای منحصر به فردی را برای هر فرد ایجاد کنید تا دقیقا بدانید چه کسی به خانه آمده است.
همچنین می‌توانید حسگرهایی را روی درب گاراژ تنظیم کنید تا بدانند نوجوانان بزرگ‌تر شما که رانندگی می‌کنند چه زمانی به خانه می‌رسند!

سیستم های امنیتی

یک سیستم امنیتی هوشمند برای همه والدین ضروری است! با نظارت هوشمند، می‌توانید بچه‌های کوچک‌ترتان را در حالی که از خانه کار می‌کنید تماشا کنید یا اگر پرستار بچه از آنها مراقبت می‌کند، آنها را بررسی کنید. و اگر بچه‌های بزرگ‌تری دارید، می‌توانید ببینید چه زمانی به خانه می‌رسند یا از خانه خارج می‌شوند. اما این فقط نظارت تصویری نیست که مفید است. این سنسورها هم هستند!

  • حسگرهای حرکتی: حسگرهای حرکتی را به مناطق خطرناک اضافه کنید، مانند کنار استخر یا آلونک ابزار، تا فوراً متوجه شوید که یکی از بچه‌های کوچک‌تر چه زمانی بیرون می‌رود تا جایی که نباید باشد!
  • سنسورهای در و پنجره: با حسگرهای روی پنجره‌ها و درها، می‌توانید خانه خود را ایمن‌تر نگه دارید و ببینید که آیا نوجوانان بزرگ‌ترتان ممکن است مخفیانه از خانه خارج شوند.
  • Geofencing: یک مرز مجازی مجهز به GPS را در داخل ساختمان تنظیم کنید تا وقتی کسی از آن عبور کرد به شما هشدار دهد!

نکته حرفه ای: به یکپارچه ساز سفارشی خود اطلاع دهید که می خواهید سیستم امنیتی هوشمند شما چه کاری انجام دهد، و آنها آن را برای شما تنظیم خواهند کرد!

راه حل های دیگر امنیتی

این فقط یک سیستم امنیتی هوشمند نیست که فرزندان شما را ایمن نگه می دارد. راه حل های خانه هوشمند دیگری نیز وجود دارد که می توانید به آنها اعتماد کنید!

  • آشکارسازهای هوشمند دود و CO: هنگامی که آتش سوزی یا سطوح بالای مونوکسید کربن را تشخیص داد، آن را طوری تنظیم کنید که سیستم شما چراغ هایی را که مسیر را به بیرون هدایت می کنند و سیستم HVAC را خاموش می کند، خودکار کند.
  • سنسورهای هوشمند نشت آب: این سنسورها در صورت وقوع نشتی در نزدیکی منابع آب فوراً به شما هشدار می دهند تا بتوانید از سیل جلوگیری کنید.
  • سنسورهای تماسی: حسگرهای تماسی را به کابینت دارو، کمد وسایل نظافتی یا هر مکان دیگری با مواد خطرناک اضافه کنید تا فوراً از باز شدن آنها مطلع شوید!
  • سنسورهای شکستن شیشه: سنسورهای شکستن شیشه را روی تمام پنجره ها قرار دهید و فوراً از شکستگی مطلع شوید. این به محافظت از بچه ها در برابر خرده شیشه های شکسته و مزاحمان احتمالی کمک می کند.

ابزارهای هوشمند دیگر

هنگامی که خانه هوشمند خود را راه اندازی کردید، هیچ محدودیتی برای اینکه چگونه می تواند به راحتی روز و ذهن شما کمک کند وجود ندارد! وقتی بچه دار می شوید چیزهای زیادی وجود دارد که باید از آنها مراقبت کنید، و راه حل های هوشمندانه آنها را از لغزش از بین می برد! برخی از کارهای دیگری که می توانید انجام دهید، عبارتند از:

  • سوئیچ های هوشمند را به دستگاه های دیگر اضافه کنید تا بررسی کنید که آیا بچه ها آنها را روشن کرده اند (دوباره).
  • تایمرهایی را روی پنکه های حمام قرار دهید تا بعد از اینکه نوجوانتان دوش طولانی می گیرد، برای مدت زمان مشخصی کار کند تا بتوانید در مصرف انرژی صرفه جویی کنید!
  • سنسورهای سطح آب را در وان حمام نصب کنید تا از خطر سرریز و بازگشت به خانه در حمام آب گرفتگی جلوگیری کنید.
  • سنسورهای فشار وسیله نقلیه را در گاراژ یا راهرو قرار دهید تا بدانید نوجوان شما با آن گواهینامه کاملاً جدید چه زمانی به خانه می رسد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed